Tazecikanneeee Sizi o kadar iyi anlıyorum ki bol bol dua edin şükür ki tedavisi olan bi hastalık. Oğlumun da doğuştan kataraktı olduğunu 3 aylıkken öğrendik. Hemen ameliyat ettiler. Bizimki tek gözde. Ameliyat zorlu değildi ama anestezinin etkisi beni zorlamıştı. Bi kaç gün hastanede kaldık, sürekli takip edildi ilaçlar kullandı. Daha sonra dikişleri alındı, oda zorlu değildi. İlaçları uzun bi süre kullandık. Sık sık kontrollere gittik. Lens kullandık hâlâ kullanıyoruz. Gözlükte var ama ben beceremedim taktırmayı. Lens gözlüğe göre daha çabuk iyileştiriyor. Bizim sonradan göz tansiyonumuz çıktı. Onun için de bi süre ilaç kullandık, kontrol altındayız hala. Onun dışında her gün diğer gözünü kapatıyoruz ameliyatlı gözünü çalıştırmak için yakından aktiviteler yapıyoruz. Bu sanırım okul zamanına kadar sürecek. Böyle böyle 32 aylık olduk. Doktorumuz bize hiç bi zaman yüzde yüz göremeyecek, ne kadar görebileceğini ilerleyen zamanlarda öğrenicez dedi. Çok üzülüyorum çok yıprandım ama şükür ki az da olsa görebilecek gözü var. Biz elimizden geleni yapıyoruz gerisi Allahın takdiri. Şimdi de mercek yerleştirecekler gözüne. Artık Lens kullanmıcaz, sanırım ömrü boyunca gözlüklü bi çocuk olacak. Atladığım merak ettiğin başka birşey aklına gelirse lütfen yaz 🙂