Ozlem2904 gizem161216 farkındayım faizi nefes gibi soluyoruz ama Allah faiz yiyenler şeytan çarpmış gibidir diyor, faiz yiyenler Allah a savaş açmıştır diyor ve biz imtihan dünyasındayiz sabredebildigimiz yere kadar sabretmek zorundayız bize ancak Allah yardım eder başka çıkar yok
Zeynepp054 Ozlem2904 Bizde faize bulaşmamak için sabrediyoruz eminim Rabbim hayırlı bir kapı açacaktır diyorum her zaman içim ferah bu dünyada evim olmayıversin yeterki kimseye muhtaç olmıyım diyorum ve Allahın istemediği bir şekilde mal edinmiyim istiyorum.. hiç şüphem yokki doğru zaman geldiğinde helalinden verecektir. Elimizdeki birikimlerle araba yükseltiyoruz o şekilde yatırım yapıyoruz.. bakalım zaman ne gösterecek Rabbim nasıl bir kapı açacak. Açmasada hiç önemli değil sonuçta imtihan dünyasındayız 😊
babysln Ozlem2904 bu şartlarda nasıl başka yol bulalım var mı bi öneriniz? Para biriktirmeye kalksan 1 yıl sonra bile biriktirdiğin para 5 kuruş etmiyor altın desen evet yükseliyor ama bir ev alacak kadar değil. Kredisiz nasıl ev sahibi olunuyo çok merak ettim doğrusu
Ahhannelik babysln 2 milyona kadar verilecekmis 180 ay taksit yapabiliyorsunuz biz 1 milyon için baktık netten aylık ödemesi 14000 falandı geri ödemesi toplamda 2bucuk milyonu buluyordu tabi kesinlesince ne olur nasıl olur bilemem
Summerwine95 Ahhannelik onlar verir niye vermesin misliyle alıyorlar ama evi satan müteahhit istemiyor fazla kredi kullandirtmak ona göre vergi kesiliyor ondan da
SelimeliS Nuriyenur daha once hic ev aldiniz mi ? Eger uzerinize daha once hic ev olmadiysa bundan faydalanabilirsiniz. 600 bin cekersiniz. Tabi bu olay devreye girdiginde ev fiyatlari artmazsa 🤦🏻♀️
Ahhannelik babysln bizde düşünüyoruz zaten alacaktık ama arabamızı verecektik şimdi diyoruz arabamız durur kredi çekeriz ama bakalım hayirlisi olsun hepimizin hakkinda
gulsk Kesinleşince ev fiyatları uçar eminim ki kendi yaşadığım şehir için söylüyorum ücra mahallelerde bile düzgün bir evim olsun dersen en az 4 milyon. O parayı da öde allah öde bitmez ömür mü yeter. İyi mahallede iyi ev sahibi olmak hayal zaten..
SelimeliS gulsk insanlarimiz firsatci olmasa cok insan ev sahibi olacak ama iste ne koparsam kârdir diyorlar ☹
Fadikcee SelimeliS aaaay hepimize nasip olur inşallah yoksa ev sahibi olamayacağız hiç birbirimize dua edelim 🤗
Ahhannelik Summerwine95 bunun şartları tam olarak ne olacak bilmiyorum tabi Eylül’de netleşecekmis işimize gelirse çekeceğiz artık ne verirlerse o kadar çekeriz yapacak birşey yok