Selamlar guzel anneler belki aranızda duymayan vardir devlet ekim ayinda 1.20 faiz oraniyla ilk kez ev sahibi olacak olanlara kredi verecekmis. Bizde faydalanmak istiyoruz yalniz eşimin sigortasi yok bir kac aydir. Bu kredi kamu bankalari verecekmis. Bu işten anlayanlar yardimci olabilir mi bize kredi verirler mi yoksa mutlaka sigorta mi isteniyor ?