Minigim38 burcundan mı oluyomuş🤦♀️benimkide akrep hep kucağımdaydı hala öyle 3 yaşa 2.5 ay kaldı.. Hala uykusu hafif. Yanından kalktığımı nasıl anlıyor bilmiyorum.. Deprem sebebiyle yanımızda yatırıyorum bize dokunmadan uyumuyo ayaklar üstümüzde.. Kalkıyo Bi bana Bi babasına bakıyo hop yatıyo sürekli kontrol ediyo bizi.. Zor bebek ama milletin yanında 25 yaşında delikanlı oluyo..😂 😂 Evim çarşamba pazarı.. Ama dışarı gezmeyi sever