Minigim38 kesinlikle her çok böyle değil. Biz üç-dört arkadaş doğum yaptık diğerlerinin bebesi asla böyle değil hepsi hemen hemen aynı günlerde doğdu bi tek benim ki böyle deli. Bende de akrep burcu bi oğlan var anlattığınızın fazlası var eksiği yok gece beş dk uyumaz, hamileyim 7 haftalık bırak yatmayı popomun yere değdiği yok bu çocuk yüzünden.