yenianne9087 hayır, bebeğe bulaşmadı, bir tek eşimle ben yakalandık, evde anneanne ve babaanne de vardı, onlara da bulaşmadı. Ancak bebek dahil ikisi de koruyucu olarak krem kullandı. Anneler bizimkinin aynısını kullandı ama sadece üç gün, kızıma ise ayrı bir losyon verdi. Eşim krem kullaanmak istemedi o tablet aldı ama ben emziriyorum, kullanamadım. Ben üç gün krem, dördüncü gün banyo ve ertesi hafta yeniden üç gün krem ve dördüncü gün banyo ile yaptım tedaviyi. Ama benim düştüğüm hataya düşmeyşn, ben çok ürktüm ve kükürtlü sabun da kullandım. Hepsi çok fazla geldi, ve kaşınmaka devam etti bu sebepten uyuz geçmedi sandım ama kükürt alerjisi olmuşum balık pulu gibi döküldü bütün cildim. Sonra bir de onun için ayrıca tedavi gördüm. Bu süreçte doktorumuz bizi her hafta gördü neredeyse bir aydan fazla süre..