Pengu ben 2 tane bölmeli mama tabağı aldım. Vakumlu. Bir tane kase şeklinde aldım. Mini rende aldım sarmısaklık. Kreplerine sebze rendelerken kullanıyorum. Yoğurt için minik kavanoz aldım. 2 set 16 tane toplam. Mama taşırken de kullanılabilir. Teflon kendimize de kullanmıyorum. Minik çelik tencereler aldım. Onda yemeklerini pişiriyorum. Mama kaşığı da aldım ama henüz kullanmıyorum. Buhar makinesi aldım, güzel iş görüyor. Cam rende aldım.
Çok özel şeyler almadım. Zamanla onlar da gözüme fazla gelmeye başladı zaten