Bett1 çok şükür o yönden bizim de sıkıntımız yok her dediğimi anlıyor hatta bazen nasıl anladığına şaşırıyorum 😂 30 a yakın kelime sayısı var son bir kaç gündür de ikilemeler başladı anne gel, Baba aç VS. Kesinlikle teknoloji çağındayız hayatımızın içinde ama kontrolü kaybettiğimizi hissetmek beni rahatsız etti. Biraz sınırlama iyi gelecek umarım.