nevakus televizyonun net bağlantısını kesin. Ac dedigin acin ama bak aaa acilmiyoe bitmis bozulmuş belkide artik hic acilmayacak vs surekli bu sekilde tekrarlayin telefonu getirecektir size ac ac diye, youtube kids da zamanlayici var misal 10 dk zaman koyun kendi kendine süre kapandiginda ne yapsada açılmaz tekrar zaten yine ayni sekilde aa bitmis buda bozulmus demekki vs diyin. Istikrarli olursaniz ancak çözüm alabilirsiniz. Ben 2. Gebeligimdeyken saglik sorunlari nedediyle bosladim biraz cok sardi kizim tv ye sizin gene iyi gunluk 1.5 saat diyorsunuz inanin bizim tv hic kapanmiyordu mesaili calisan gibiydi youtube olmasa bile arka planda illaki bi muzik bi ses olsun istiyodu. Şans ya cidden modemimiz bozuldu servis geldi aldi gitti direkt bunu kullandim abiler götürdü İnterneti artik maalesef yok diye. 1 hafta telefona sardi bu dedigim zamanlayıcı yontemini kullandim yeni modem geldi 1 hafta sonra ama kizim onun modem oldugunuda bilmiyodu degisik bi model gelmisti anlamadi dolayısıyla. Abiler tamir yapamamış calismiyormus vs diye sureci uzattim kandirarak hep. Bi dunya pastel boya kursun kalem aldim yazicican belki 100 tane cikti aldim resim cizdi bol bol birse ilgisini cekmesi icin yeni oyuncak aldim her hafta o sekilde birakti tamamen.
Gerci suan gene sardi ama konumuz bu degil 😅 suan artik 3.5 yas modemi soksem yolunu bulur gene neti acar bi sekilde 😅
Bu arada ben hic tv karsiti bi anne de degilim linc yemeyeceksem sayet. Dozunda oldugu süreve herseye okeyim. Bi cok seyide oradan ogrenmistir haa bende ögretemez miydim? Gayet ogretirdim tabi ama zaman alirdi epey gorsel ve muzikle butunlesince bazi seyleri daha kolay kapiyor cocuklar sunger gibiler valla herseyi cekiyorlar dedikleri dogru. Icerik kontrolunude hep yapmisimdir ama niloya kukuli ilede sinirli bırakmadım. Zaten dogdu dogali telefon elindedir inanin esim yurtdisinda oldugundan hergün fix 2 saat görüntülü görüşüyoruz bazen tv ye yansitiyorum falan cok aşina o yuzden olaya