Herkese geçmiş olsun Allah’ım Rabbim şifa versin
Yenidoğan kızımda da trombosit düşüklüğü var 10 günlük bebeğim su an yoğun bakımda tedavi görüyor doktoru trombesit verdi geçen hafta değerleri ilk 15 di sonrası 82 sonrası 199 sonrası 185 ve 2 gün önce 62 e düştü bu gece tekrar kan alınacak değerlerine göre taburcu edecekler ,eşim ve ben çok korkuyoruz 2 gün bakabildik yavrumuza sonrasında yoğun bakıma aldılar süreçle ilgili tecrübelerinizi paylaşır mısınız herkese tekrar geçmiş olsun