oglumunannesiyimm Merhaba herkese. Bebeğinde İTP hastalığı olan var mıdır? Bir diğer adıyla trombosit düşüklüğü diyorlar. Korkuyorum, geçiren atlatan, tedavi gören var mıdır ?
Mavi9 oglumunannesiyimm merhaba bugün oğlumda çıktı 3 yaşında.sizin kaç çıkmıştı trombosit değeriniz?
Patateskoftesi oglumunannesiyimm merhaba oglum daha 30 gunlukken itp tanisi konulmustu vucudunda mor mor isilik gibi izler olmaya baslamisti hemen bi arastirma hastanesine goturdum ve o gece beyaz kan verdiler . 5 gun hastanede kaldik ve surekli beyaz kan takviyesi yapildi Daha sonra belinden ve diz kapagindan kan alip camda yayilmasina baktilar sukur ki birsey cikmadi ..
Mucize_prensesimmmm oglumunannesiyimm Geçmiş olsun Bebeklerde nasıl olur bilmiyorum ama 14 yaşımda Bu hastalığın tanısını koydular 18 yaşıma kadar her ay gözlem altında tutuldum Kan ilacı (ferro sanol) kullanıyordum sadece Eğer değerim çok düşerse damardan ilaç veriliyordu Doktor 18 yaşına kadar geçerse geçer geçmezse de şeker hastalığı gibi kronik olur ömür boyu seninle kalır demişti Çok şükür geçti 18 yaşından sonra bir daha gitmedim Size de çok geçmiş olsun tekrardan inşaAllah atlatırsınız🌸 Yani demem o ki geçici bir hastalık çok şükür sadece dikkat etmeniz lazım Kanamasına falan
oglumunannesiyimm Mavi9 merhabalar değişkenlik gösteriyor yaklaşık 9 aydır. En son 20.000 civarında çıkmıştı. Sizin kaç çıkıyor değerler? İVİG mi alıyor, tedavi nedir
Mavi9 oglumunannesiyimm 48.000 çıktı bizim doktor şimdi peliferik yayma istedi yarın yine kan vereceğiz
Mavi9 Patateskoftesi evet bizim de nokta gibi kan toplamalar olmuştu öyle götürdüm.sizin kaç çıkmıştı değeriniz? Bize niye ilaç ya da bı tedavi baslamadilar anlamadım.yarin için yine Kan istedi peliferik yayma diye birşey bakacaklarmis
oglumunannesiyimm Patateskoftesi daha sonrasında neler yapıldı ? Bizede periferik yayma yayıldı temiz çıktı ama 9 aydır hastalık devam ediyor. ITP
Mavi9 Patateskoftesi dizinden belinden kan aldılar dediğiniz biyopsi mi oluyor? Doktor şimdi biyopsi istedi bizden nasıl oluyor ameliyathanede mi ? Hastanede yatış yapmış miydiniz kaç gün kaldiniz
oglumunannesiyimm Patateskoftesi merhabalar. Sonra kendiliğinden düzeldi mi? Periferik yayma bizimde temiz çıktı ama hala kontrol altında ve ilaç tedavisi alıyor. Sizin süreç nasıl ilerledi ?
Mavi9 Tekrar kan alındı bizden.biraz yükselmişti.yarin yine kan verip salı vunu doktora göstereceğiz.
Mavi9 Angelangelll merhaba bugün tekrar kan alındı yine biraz düşüş olmuş ama çok büyük düşüş olmadıkça sıkıntı değil dedi doktor.multivitamin d vit b12 vit demire başladı.1 hafta sonra tekrar göreyim dedi.
oglumunannesiyimm Mucize_prensesimmmm benim oğlum küçük olduğu için anlamıyorum. Mesela bu hastalık yorgunluk yapıyor muydu size? Baş ağrısı yada? Yani gündelik hayatınızı etkiliyor muydu ?
oglumunannesiyimm Pnr-1919 oğlum devamlı kontrolde sürekli takip, kan alınıp değerlerine bakılıyor düşükse ilaç alıyor
oglumunannesiyimm Angelangelll Angelangelll bu süreç bizde olmadı, o yüzden hakim değilim. Şuanda ilaç tedavisi götüyor yani 1.5 yıldır. Sizin süreç nasıl ilerledi ?