Mrsdg çok yordu beni bu süreç çok araştırdım çok okudum doktor doktor gezdim biri anlamıyor diye diğer doktora gitttim. İki aylıkken burnunda bile fışkırıyordu kusması doktora gittik bebelac ar anti reflü maması verdi burnundan kusması durdu şükür. Ama bitmedi öyle bir süreç ki ikiz benimkiler kustukça açıkıyordu sürekli kusuyor sürekli üstü başı batıyordu saatte dört beş kere üstünü değişiyordum huzursuzluğu ağlamalarıda cabasıydı sürekli takip ettim bir çocuk hiç mi mutlu uyanmazdı uyanır uyanmaz ağlıyor kaldırınca hemen kusuyordu. Yine doktora gittim durumu anlattım gaviscon infat verdi durumu anlattığımda siz bir büyük olarak kussanız mideniz yanıp acımaz mı dedi her şeyini olumsuz etkiliyordu uyku bile uyumuyordu şu an yazarken bile kabus gibi😔😰 sonra ilaca başladım şu an 6.5 aylık ilaçı günde iki kere bir aydır sabah akşam kullanıyorum yedikten sonra muhakkak gazını çıkarıyorum kusması azaltı artık eskisi gibi yemiyor normal bir bebek gibi iki saatte bir acıkmaya başladı ama huysuzluğu yine bitmemişti bir yerde okudum emzik kullanmak reflü olan bebeklere iyi geliyor tükürük yaptığı için midedeki asidi aza indiriyor diye emzik vermek içinde mücadeleye giriştim şimdi daha iyi gibi şükürler olsun böylesi uzun yazdım çok çektim bu süreçten evt kabızda yapıyor ama o çektiği süreçten sonra buna razıyım masj yaptırıyorum yıkıyorum karnını ovuyorum iyi geliyor. Zamanla inşallah tamamen biter tüm anneler mutlu olsun bebekleri sağlıcakla büyüsün faydalı olursa ne mutlu bana yazdıklarım. 🥰