Arkadaşlar 2 ay 10 günlük bebeğim aşırı kusuyo daha önce burda yazmıştım bizim bu kusmamamiza doktorumuz gavisgon infant verdi toz şeklinde onu kullanıyoruz ve kakası bunu kullandıktan sonra koyulaşti yani sulu kaka gitti yoğun kıvamlı bı kaka geldi bu ilacı kullanan var mı başına böyle bir durum gelen varsa yazsın lütfen daha iki gün oldu kullanali