@mylittle_dumpkin biz şuan 10 aylığız ama oğlumda 4 aylık olana kadar hep haftada bir, 10 günde bir kakasını yapardı. Ve yaptığında katıda yapmazdı. Bende doktora götürmüştüm o zamanlar, huzursuzluğu yoksa birşey olmaz demişti doktor. Bazı bebekler günde 1 defa bazı bebekler günde 3 defa, bazı bebeklerde haftada 1 kaka yapar demişti. Gaz damlasını falanda değiştirdik fayda etmemişti. Fitille birkaç defa yaptırttığım oldu ama fitilde önerilmiyo pek. Yani bence düzelir bizdede zamanla düzeldi, özellikle ek gıdaya başlanıldığı zaman