Sevgili anneler merhaba. Kızım bugün tam 2 aylık oldu. 3 haftalıkken gaz problemi başladı hâlâ da devam ediyor fakat artık gazını çıkarmaya başladı, şimdi de ⅘ günde bir kaka yapmaya başladı birkaç haftadır. Önceden her gün kakasını yapardı. Anne sütüyle besleniyor, kakasını yapsın diye günde 1 kez de SMA comfort mamaya başladık o da fayda etmedi. Bu arada Bio Gaia ve Nurse Harvey’s de kullanıyoruz. Her gün süreeekkkli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor ve çok ağlıyor. Tabi bu esnada hep gazını çıkarıyor ama kaka yapamıyor. Yaptığında da kakası cıvık oluyor yani kabız da değil. Sizin bebekleriniz nasıl besleniyor ve kaka yapma sıklığı nasıl, bebeğime neden böyle oluyor lütfen yardım:(