gmz1991 sizi üzmek istemem ama hayır geçmedi hatta ulturason çektirdim yağ nekrozu oluşmuş dendi kendiliğinden geçer dendi 9,5 ay oldu doğum yapalı geçmedi bariz karnımın sağ tarfı şiş hatta yürüken midem çok boşken orada bir farklılık olduğunu bana çok net hissettiriyor iki çocuklu olmasam doktor doktor gezip tam olarak nasıl bir yol izleneceğeni daha ciddi sorgulayacağım ama yapamıyorum yeni bir genel cerrahi randevusu almaya çalışıyorum alırsam son çekilen ulturasonun sonucuna tekrar bakılacak açıkçası iyi bir kadın doğumcu bulup herşeyi sorup öğrenmek istiyorum ama yok yani bir türlü o anlayışlı açıklayıcı doktoru bulamadım görüntü olarak beni çok rahatsız ediyor ama asıl sorun sanki sağ tarafımdaki dikişim tam iyileşmemiş gibi hissediyorum içten belki de o oluşan yağ nekrozu yüzünden ama bilmiyorum internette yaptığım araştırmalar sonucu bunun bir çok ameliyattan sonra oluşabileceğini öğrendim oradaki dokuların ölmesinden dolayı oluyormuş ölü dokular topluluk halinde cilt altı yağlı dokuda birikme şeklinde kalıyormuş zamanla geçebilirde geçmeyebilir de deniyor doğum yaptığım doktor da öyle söyledi ben de bekliyorum açıkçası