Annekizz anlattığınızın aynısı bende sağ tarafta var 6 ay oldu iki çocukluyum doktora da gidemedim bir türlü post açmayı düşündüm sizin gibi nazıl ifade edeceğimi bilmediğimden açmadım beni anlamazlar diye hatta şöyle söyleyeyim sol taraf oturunca normal bir göbek gibi katlanıyor ama sağ tarafı katlanmıyor göbeğimin kilom da yok 54 kiloyum ama sağ tarafta bariz bir şişlik var sol dümdüz yakında gidicem ben de ama sanki sonradan oldu o şişlik ben de ya da sol tarafın şişi indi sağ taraf kaldı öyle diyim şaşırdım kaldım ben de …