motherofLeyla mhramom Allah Allah 🤔 kızım 4 ay 27 günlük biz doğduğundan beri aynı bez kullanıyoruz yani yapacak olsa başta yapardı diye düşünüyorum aslında ıslak mendilde aynı şekilde ama yinede başka markaları bi denemek lazım ya
Tugcceknr motherofLeyla amin inşallah bende kızarıklık gördüğüm yerlere azar azar sürüyorum bimin bezi Kremli sadece o pişik yapmadı diğer bütün bezler pişik yaptı bir sürü bez denedik
Kepekekmegi motherofLeyla büyük ihtimal sıcaktan olmuştur veya emziriyorsan yediğin şeylerden de olmuş olabilir
motherofLeyla Kepekekmegi yok emziryorum mama içiyor ama mama değiştik ondan mı sıcakdan mı bilemedim yani
motherofLeyla Minikkuzum1011 popoda olur mu isilik acaba :) yani pişik mi isilik mi anlamadım bi tarafı az kızarık bi tarafı küçük küçük sivilce gibi
Egenim motherofLeyla bende hep sleepy ile doğdugundan berı kullandım ama hem sızma cok yaptı kaka konusunda heöde 5. Ayında pişik başladı primaya geçtim anladım kı aynı hesaba gelıyor . Prima günde üç kez fln değişiyorsun kaka olunca slpeey öle değil hemen şişiyor emmiyor . Prima ne kadar çiş yaparsa yapsın şişmiyor çekiyor buda bebekte pişik yapmıyor
motherofLeyla Egenim aaa evet gerçekten öyle ben uyanıkken saat başı bez değişiyorum yani bide diyorum doğru düzgün mama içmiyor bide biberon reddi yaşıyoruz içmezken bu kadar çişi nasıl yapıyosun diye dediğiniz gibi bezden olabilir primaya bakıyım bi yarın değişeyim bu sleepyi
Mervetnl motherofLeyla allah aşkına burda bunu neden paylaşıyorsunuz? Yüklediğiniz fotoğraflar google yükleniyor oradan da maalesef pedofili camiyasına. Yapmayın ha anüs kapandı diye onun popo olduğunu anlamıyor mı insanlar? Gerçekten çok sinirleniyorum böyle paylaşımlara çekin kenarından paylaşın bunu dişünmek bu kadar mı zor. Yapmayın lütfen.
motherofLeyla mhramom valla bilemedim yahuu 😂 evet evet uyanıkken saat başı değişiyorum hem pişikten korktuğum için hemde sıcakdan dolayı bilemiyorum belkide pişik değil
motherofLeyla sadeturkvatandasi teşekkür ederim elimdeki alternatifleri bi deneyim olmazsa dediğiniz kremi alıyım yani pişik mi değil mi tamda emin olamadım yakın zamanda randevumuz var bide doktora sorayım bi alerji tarzıda olabilir kızımın cildi hassas
Haffuse motherofLeyla bez mantariymis, bi yerden bukastigini soylememem ama olabiliyor ya, Islak mendil de hassasiyet yapmis olabilir. Ve antibiyotik kullanimi da mantar olmasina sebep. Benim bildigim bunlar😅 Cok gecmisler olsun
motherofLeyla Haffuse teşekkür ederim 😇 antibiyotik kullanmadık hiç daha, bez Mantarınıda ilk defa duydum bi bakayım belirtilerine felan neymiş inşallah değildir yakın zamanda randevumuz var birde doktor görsün bakalım
Minikkuzum1011 motherofLeyla benim bebeğimin poponun az üstünde sırta doğru oldu. Bilemiyorum olur mu minik sivilce gibi deyince aklıma isilik geldi
Berfin_yldz motherofLeyla Benim Kızım Da Bu Şekilde Olmustu Sicaktan Oluyor Isilik Diyorlar Eger Biliyorsaniz Pudra Olur Vea Hametan bebek Pişik Kremi Oluyor Çok İyi Gerçekten İlk Doğduğundan Belli Kulaniyorum Doktorum Yazdı
motherofLeyla Berfin_yldz hametan ve sudocrem kullanıyorum zaten ama emin olamadım pişik mi isilik mi 🤷🏻♀️
motherofLeyla Ist2121 zaten randevumuz var yakın zamanda, ama sormak istedim ne gibi sakıncası var bunun?