mhramom valla bezde mendilde doğduğundan beri kullanıyoruz yani bilemedimki hangisi yaptı olmazsa ikisinide değişcez, şuan mendili kullanmıyorum yıkadım kuruladım az havalandırdım kremleyip kapattım altını bakalım randevumuz yaklaştı bide doktora sorayım kızımın cildi çok hassas ya