_BabyYoda kızım 14,5 aylıktı işe geri döndüğümde, kayınvalidem bakıyor ama ben de erkenden dönmek istememiştim, uzatabildiğim kadar uzatmıştım doğum iznimi. Bebeğiniz daha küçükmüş, çok zorunlu değilseniz işe başlamayı erteleyin bence. Bu arada yaklaşık 2 sene oldu işe başladığım ama hala daha keşke kızımla geçirsem günlerimi diye üzülüyorum