Tatlı olarak da 10lu halley muz elma çilek (muz dışında ne varsa sadece muz da olabilir) küp küp doğruyorum biraz tarçın ve bir avuç ceviz o yoksa fındık atıyorum bir kutu krem şanti ile karıştırıp tepsiye alıp düzlüyorum üzerine 1 paket çikolatalı sos döküp dolaba atıyorum genelde herkes çok seviyor