Mel93
Bunu daha önce post olarak açmıştım, buraya da yazıyorum.
Senelerdir annemin yaptığı bir tarifi sizlerle paylaşmak istedim. 🤗
ROKOKO
Malzemeler;
2 paket kakaolu bisküvi
100 gr ceviz
3 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı nescafe
2 paket krem şanti
2.5 su bardağı süt
Yapılışı;
Bisküvileri 4e gelişi güzel bölün ve ceviz ile kenarda hazır beklesin
Bütün malzemeleri (bisküvi ve ceviz hariç) derin bir kabın içinde güzelce çırpın. Katılaşınca ceviz ve bisküviyi hemen içine koyup karıştırın.
Borcama ya da neye koymak isterseniz altına buzdolabı poşeti koyup karışımı dökün.
Sonra hop buzluğa.
4-5 saat içinde çok güzel donuyor
Sonra yiyin gitsin 😃🤗
💜