Kolik mi Allah düşman başına vermesin gerçekten pek bi çare yok ben herrrrr şeyi denedim arkadaşım ama hafifletebilirsin emzirirken yada mama verirken farketmez 2 kere gaz çıkart mesela yemeğin ortasında bi çıkart sonra sonunda çıkart.ben doktora sorduğumda bir çay kaşığı zeytin yağı önerdi damlada kullandım ama bana zeytin yağı daha çöl fayda etti.elin hep sırtında piş piş olsun her an gaz çıkartmaya çalış midede o gazı yakaladın yakaladın yoksa bağırsaklara geçiyor hemen açıkçası sana tavsiyem çare var diye hiç düşünme sadece sabır dile benim ikizler koliydi daha bir ay oldu geçeli çaresizlikten her gün ağlardım artık o kadar çok bağırıp çöplük atıyorlar dı ki kulak içi bi şeylerim hareket etmiş vertigo oldum yüksek sesten dolayı Allah sabır versin şimdiden