redizepol1 Hazalks nerede yaşıyorsunuz ? Bizim burada e bebegin ve kottonun bebek kıyafetlerini 50 TL den satıyorlar pazarda. O da etiket basım hatası olduğu için. Göz kararı alıp giydirebilirsiniz ama. Ben bi suru şey almıştım hala etiketleri duruyor.
TosbikkkAnnesi redizepol1 bnm bulunduğum ilde o tarz pazarlar yok keşke olsa bnde kaliteli olduktan sonra pazardan da alır giydiririm çocuğuma
Hazalks redizepol1 Kocaeli de yaşıyorum ne güzelmiş ya güle güle kullansin bebeğiniz bizim burda öyle yer var mı bilmiyorum genelde LCW e bebekten alıyorum ama bu sene ebbebek inanılmaz pahalı LCW deseniz bir alt üst 300-400 moda olmuş alt üst ayrı satılıyor üst 200 alt 200 yani çok pahali sabit beden olsa neyse de her yaşa yeni kiyafet almak gerek gereksiz pahalı ama mecburuz iste
Bal38 TosbikkkAnnesi valla günlük 200 300 gidiyor keyfi. Ev aldık onun ödemesi kendi kiramız dukkan kirası çocugun masrafları derken aylık net 30 bin giderimiz oluyor. Allah yardımcımız olsun asgari ücret alsak geçinemezdik diyorum eşime allah herkesin yar ve yardımcısı olsun geçim çok zorlaştı.
TosbikkkAnnesi Bal38 kesinlikle bnde öyle düşünüyorum asgari ücret alıp tek maaşla geçinen var mıdır çok çok zor aylık temel ihtiyaç market fatura onlar bile asgari ücreti geçiyor
TosbikkkAnnesi Çocuğun yediği helal giydiği haram derler çok çabuk büyüyorlar fiyatlar da çok arttığı için sürekli indirm kovalıyorum
Ess92 TosbikkkAnnesi nasıl oluyor anlamıyorum ama mutfak masrafımız giyim kızımın masrafı gezme tozma orda yeme içme 50 bin civarı. Biriktirdiklerimizden yitiyoruz hep. Ben de izindeyim şimdi ne kadar böyle devam edecek bilmiyoruz
Senazz11 TosbikkkAnnesi borçlarıiz var şuan borçlar evin giderleri 40 bini buluyor borçlar olmasa 20 bin gider
sahranur TosbikkkAnnesi Mutfağa 3500 ayırıyoruz toplu alışveriş yapıyoruz ay sonuna kadar biten olursa yine alıyoruz tabi pazara 1200 kıyafet harcamasına 2500 ayırıyoruz 4 kişiyiz ev kira aidat kredi borçları faturalar vs derken 20bini buluyor her ay altın da almaya çalışıyoruz
Dilosko TosbikkkAnnesi valla bizim 40 bin civarı mecbur oluyor , ben şu an sezon sonu diye seneye yaza da bir şeyler alıyorum , şimdiki kışa da . Önümüzdeki ay ücretsize ayrılacağım . Eşimin maaşı ile nasıl geçineceğiz hiç bilmiyorum 💆♀️