TosbikkkAnnesi Hanımlar aylık ne kadar harcamamız oluyor ? Eşimin maaşı çok düşük olmamasına rağmen harcamalardan elimize birsey kalmıyor resmen
Berilsmom13 TosbikkkAnnesi eşim elime nakit 1000 tl gibi bi para verir o evde durur acil bakkal vs lazım olur diye onun dışında market pazar için aylık 5-6 bin veriyoruz çocuğun bezi vs onada bi 2000 dersek kendi ihtiyaçlarımı eşimin bana verdiği kartla alıyorum faturalar hakkında bilgim yok eşim ödüyor otomatik kuzuma kışlık alışveriş yapıcaz mesela onada bi 5000 gözden çıkardık
Melike37 TosbikkkAnnesi bizimde öyle elimize 13.500 TL para geliyor aylık mutfak masrafı için ayrı Bi kartı var iş yerinin ayrı verdiği 2.000 TL var içinde ay ortası 2 sinden de hiç biseu kalmıyor elimize
Deletedmom_110 TosbikkkAnnesi maaşı alıp kredi kartına yatıyorum ordan harcıyorum araba aldık çektim kredi karttan öyle dönüyor çark babam ekimde kapatıcakkk ini borcumu
TosbikkkAnnesi Hanımlar sizin aylık kendinize eve markete.. olan harcamalarınız ne kadar hepimiz hemen hemen aynı ekonomide yaşıyoruz merak ettim biz mi çok harcama yapıyoruz yoksa herkesin harcamaları faturaları mı yüksek
Ozlem2904 TosbikkkAnnesi zaten eşimin maaşının cogu kiraya gidiyor maalesef. Tam aylık ne kadar bilmiyorum ama bu ay (dün) sadece oğlumun kışlık ihtiyaclari için 1650tl harcadım. Sweat eşofman altı vs.. hersey çok pahlli alsan olmuyor almasan olmuyor
Hazalks Ozlem2904 kışlık 1650 TL çok iyimis ama kaç parça kıyafet 1650 bende alacağım da araştıriyorum kışlık ne zaman alsak çıktı mı diye
Merveeofs Mutfak, temizlik, ev eşyası, bebek ve kendi ihtiyaçlarımız, faturalar yani ev ve kendimizle ilgili her şey toplamı aylık 20bine dayanıyor malesef 🤷🏻♀️
Ozlem2904 Hazalks 4 eşofman alti 2 kalın sweat 2 mevsimlik uzun kol sweat. LC den aldım kuponla. Monts vs geçen sene e bebekten 200tl ye almıştım. Amcasıda botunu falan aldi
redizepol1 Hazalks nerede yaşıyorsunuz ? Bizim burada e bebegin ve kottonun bebek kıyafetlerini 50 TL den satıyorlar pazarda. O da etiket basım hatası olduğu için. Göz kararı alıp giydirebilirsiniz ama. Ben bi suru şey almıştım hala etiketleri duruyor.
mylittleebabym Aylık 7-8 bin kredi kartı harcamam oluyor. Mutfak için en az 5 bin gidiyordur. Eşimin günlük harcaması da en az 400 TL yani aylık 30 bin civarı
TosbikkkAnnesi çocuk olunca onun ihtiyacları hep öncelik oluyor market manav da temel ihtiyaç ztn inanın kendimize birsey almaya fırsat bulamıyoruz
TosbikkkAnnesi Deletedmom_110 bizde arabayı değiştirmeyi düşünüyoruz ama cesaret edemiyoruz hersey çok pahalı yetişememekten korkuyoruz
TosbikkkAnnesi Ogulluana maaşdan mı harcıyorsunuz yoksa kredi kartı kullanıyor musunuz? Bizimde hemen hemen 30larda ondan soruyorum karta girmek istemiyoruz maaşda gidiyor bu defa birikim yapılmıyor
Ogulluana TosbikkkAnnesi kredi kartı kullanmıyoruz biz evet eşimin maasi.Maaştan nakit kullanıyoruz. Elzem bir durum olmadıkça maaş harici harcamiyoruz ek gelirimiz de var onu birikim yapiyoruz
Pnarr_ TosbikkkAnnesi iki aydan beri toplu market Alışveriş yapmıyordum dün gittik 6300 tuttu çok pahalanmış herşey her hafta pazar 300-400 arası gider kızımın kreşi 4500 kira 6500 iki çocuğumun bizim masrafımız derken çok tutuyor en az 23-24 bin rahat gidiyor
ArvenMom TosbikkkAnnesi 25 geçiyor aylık bazen daha fazla biraz maddiyat harcamaya da bağlı market yemek vs aylık 10 yakın kişisel bakımla kızımın ihtiyaçları fln derken dediğim rakamı geçtiği oluyor