limoncicegimFO Çok geçmiş olsun ben de negatif im izmir’de yim orda olsam vermek isterdim Allah’ım şifa versin. Cok nadır kan Grubu’na sahibiz zor oluyor bulması 😭
kultanesi Benim kan grubum, Malatya’da yaşıyorum yoksa koşa koşa giderdim. Rabbim yardımcınız olsun. İnşaAllah yeterli miktarda bulunmuştur kan
Elbet1gunn Pinarefe 2 ünite bulundu 2 ünite daha lazım yarın ameliyat var ameliyattan sonrada hazır bulunması lazım ama bulamadık
Elbet1gunn selinsayin hayir acil kan olduğu için direk hastaneden istiyorlar yinede cok teşekkür ederim 🫂
selinsayin Elbet1gunn ya:( çok geçmiş olsun. inanın 2-3 saatlik yol olsa gelip vereyim ama çok uzağız🙏çok geçmiş olsun
Elbet1gunn Kizlar şu an için bulundu cok saolun destekleriniz için Allah razı olsun bugun ameliyat var dua edin anneme ameliyat sonrası icin lazım olablir denildi insaAllah gerek kalmaz hakkinizi helal edin lutfen zamaninizi aldim
Elbet1gunn selinsayin cok sagolun Allah razı vermis kadar oldunuz duyarliliginiz için teşekkür ederim 🫂
Bedosedo Elbet1gunn eşimin Kan grubu yine lazım olursa kan vermesini rica edcem çok çok geçmiş olsun tekrar