Ezsafsaf13 her bebeğin gelişimi farklıdır bu aylardada dönmeye başlayanlar olabiliyor veya 4. Aydada oluyor normaldir. Benim bebekte öyle genelde.koltukta falan tek yatırmiyorum yanında bekliyorum bazen gece uyutuyorum sırt üstü yatıyorum sabah bi uyaniyorum sesine yüz üstü dönmüş hem gülüyor geride düzelemiyoe sinirleniyor hemen ceviriyorum geri bende korkuyorum bazen burnu kapanır diye o yüzden kontrol ediyorum sürekli bu aralar özellikle dönmeye çalışıyor dönünce hoşuna gidiyor oyun yapıyor 😄ama sizede tavsiyem yanında bekleyin kontrolünüz altında dursun Allah korusun burnu kapanabilir