nazli-06 iremasmahan_ rotaya yakalanan cok cocuk oldu bu sene forumda cok gordum ishalı durmuyor günlerdir hastaneye yatacak fılan yazan. Ben yaptırdım iyikide yaptırdım kafam rahat en azından. Gününü kacırıp piiman olmayın sonra. Menenjıtı genıs bır zaman ıcerısınde yaptırabılırsınız ama rota oyle degıl ya 2 ve 4 ya da 3 ve 5 aylarında yaptırmanız gerekıyor.
CmreKSidar 2 dozu da yaptırdım ilk dozda ishal oldu probiyotikle düzeldi 2. Dozda hiç bisey yasamadık. Ne olursa olsun yaptırılması gerekiyor sonuçları ölüme kadar gidebiliyor ağır bir hastalık. Aşının yan etkisi 1-2 gün hasta olsa o vicdan azabını kaldıramam
cananhmsre iremasmahan_ kakada kan görenler genelde alerjik bebeği olanlar diye biliyorum. Ama korkma yan etki yaşayan biri olarak söylüyorum yan etki bu hastalığı yaşamaktan daha iyidir. Çocuklar perişan oluyor kusma ishal bebekler için çok tehlikeli. Bence bu aşı paralı bile olmamalı herkes vurdurmali zorunlu olmalı devlet altında.