fairytaleofthestars Aynı anda yaptıran var mı çok korkuyorum yarın sabah yaptıracağımmm motivasyon lütfen
Huzme2110 fairytaleofthestars korkmayın korkutacak birsry yok. Ben geçen ay endoskobi oldum hissetmiyorsun zaten uyuyarak yapılıyor Allah şifa versin inşallah
annediyebiri fairytaleofthestars ne kadar sürdü acaba benimde ikisi Bir yapılacak uyutularak korkuyorum açıkçası endoskopi den değilde kolonoskopiden
fairytaleofthestars Kızlar endoskopi ve kolonoskopiden cıktım hiçbir ley anlamadım sonuçlarım da iyi geldi çok şükür bu başlıktaki destek mesajlarınız için çok teşekkür ederim 🥰🥰yaptıracak olan varsa uyutulacaksa hiç korkmasın arkadaşlar atlassmoms @“Grupyildizi”# ArvenMom Huzme2110
Huzme2110 fairytaleofthestars yok ben endoskobi olduğum için vermediler ama kolonoskopi için veriyorlar herhalde
Meret fairytaleofthestars babama her ikisi de yapılması gerek merak ediyordum iyi oldu bunu ogrendigim
fairytaleofthestars edanur_dilek20 ayda bir tutan gaz sancıları, kilo alamama bir de mukuslu dışkı olunca çok korkarak gittim şükür temiz çıktı safra kesem problemliymiş
Ee011 fairytaleofthestars bende de oluyor gaz sancısı ve olduğu zamanlarda da mukuslu kaka oluyor gittim tahlil verdim bişey çıkmadı kan gelmediği sürece korkma dedi ama inşallah yoktur bişey