3 e doğru uyanır gibi oluyor mama yapmaya gıdıyorum uyanır gibi olunca ağzına emziğini veriyorum gelene kadar tekrar uyumuş oluyu bnde hiç ellemiyorum bi daha uyuyo iyi mi yapıyorum bilmiyorum gündüzleri böyle değil uykusu ama yarım yarım uyur gündüz