Mrvemrk 3 ay 15 günlük bebeğim var akşam 7 de uyuyo sabah 7 gibi uyanıyo normal mı bu kadar uykusunun arasında mama vermem gerekiyo napmalıyım yardımcı olun 😣
Iremsah Mrvemrk maşallah darısı bizlere olsun:) aciktiginda uyanır diyo ztn doktor kilosu da iyide bise olmaz
Derya_ Normal canim 10-12 saat araliksiz uyuyabilir bebekler benim kizim yeni 4 aylik oldu 2 ayindan beri 10 da uyur 10da kalkar doktorlar uyandirma dedi kilosu iyise
Cingirak Derya_ çok tuhaf geliyor bana benim oğlum 4 saat uyuduğu zaman göbek atıyorum resmen. 2 aylık şuan en fazla 4 saat uyumuştr
afra_orhon87 Mrvemrk sakin uyandırma ya niye uyandiriyorsun ben olsam anneme bırakır akşam sinemaya bile giderim mis gibi bu çocuk uyandirilir mi ya
Derya_ Cingirak benim tam 2 aylık oldu gece uyanmayı bıraktı halbuki 2 aaatte bir kalkardı birden nasıl oldu anlamadım
Dgndrmz Mrvemrk oy maşallah 🧿 deliksiz uykuya hasretim vallahi anne sütü alıyo olsa uyanır mama kadar top tutmuyo ama bebegı mama ile beslenen annelerden cok duyuyorm bu sekılde gece bir kere ya kalkıyo ya kalkmıyo diye bence acıksa kalkar canım hiç uyku düzenini bozma
bernalimujdat Ya çok özeniyorum bu tabloya asla 2 saati geçirmez hemen uyanır emmeye oğlum çok gazlı olduğumuz için doğru düzgün hala uykumuz yok ben uykusuz bitap düştüm resmen umarım bizde sizin gibi olabiliriz
Zeynepalya_ve_annesi bernalimujdat yuz ustu yatirin gece oyle.guzel.uyuyolar.ki kolik ve gazli bebekler rahat ediceksiniz
afra_orhon87 Mrvemrk allahimmmmm hayalimdeki bebek masallalh maşallah 40 bin kere ..saat başı kalkıyor benimki sağolsun sabah sersem tavuk gibi oluyorum birde sen gündüz uyursun diyenlere buradan sesleniyorum 10 dakika bile uyyuyamiyirum 😣
Beysat94 Mrvemrk normal bence benim bebeğim de 3 aylık geceleri 8 saati geçkin uyuyor gündüz uykusu da iyi yani acıkınca kendisi uyanır zaten Maşallah diyelim biz uykusu iyiyse😂 Mrvemrk
bernalimujdat Emziripte bebeği öyle çok uyuyan var mı aranızda ? Acaba bebeğim doymuyor mu da o yüzden mi 2 saatte bir kalkıyor diye düşünüyorum bazen
ozlemckmk bernalimujdat ben varım canım 2 saatte bir uyaniyoruz hatta bazen saat başı kilosu falanda yerinde aslında
Deniz_kum bernalimujdat düzenli kilo alıyorsa normal bir durum zamanla aralık uzayacak çok nadir bebekler posttaki gibidir bazı bebekler anne kokusunu arıyor keyif yapmak istiyor aç olduğunu sanmıyorum kilo alımı iyiyse ve ağlamıyorsa
Songlkrdmn5 Mrvemrk bende öyle olsun istiyorum ama maalesef gece 2 de kalkıyor öğlen 12 ye kadar aralıksız uyumuyoruz 😕