Papatyam3435 Hayatiseyretmeyegelmisim çok pahalı ikinci el sonuçta fiyatta bir yardımcı olursanız almak isterim
Hayatiseyretmeyegelmisim Papatyam3435 1 keZ giyildi sıfır sayılır temiz kullandım 🙂 bende 500₺ aldım 🤦 en son 400₺ yapabilirim Piyasa maalesef çok yüksek bende pahalı aldım ve tertemiz 1 kez kullandım 🙂
Asya3870 Hayatiseyretmeyegelmisim bende çok beğendim pahalı geldi banada siyah elbise. İyi satışlar 🤗
Ensensr13 Hayatiseyretmeyegelmisim 1 kezde giysen 5 kezde giysen ikinci el olarak geçiyor. Piyasada 500 olan elbiseyi kimse 450 ye almaz sizden. 450 ye ikinci el alacağıma 100 tl daha ekler sıfırını alırım. Satış yapacaksanızda mantıklı fiyat biçin.