oglumubeklerken evet kızlar çok kötü hayatlar yaşayanlar var, değer bilmek önemli baksanıza evladının arabasını atacak kadar lanet, dahası da var mekanda otururken sarhoş olup bana hakaret edecek, anneliğime laf edecek, hep aşağılayacak, hep yetersiz olduğumu söyleyecek psikolojimi bozacak ben kaçınca da benim yüzümden arabayı atacak🥀