Arkadaşlar eşimle tartışma sonucu aptal eşim bebek arabamızı çocuğu alıp yanından kaçtım diye çöpe atmış şimdi de bulamıyoruz. Yenisi 7bin tl olmuş arabayı da ailem doğum hediyesi almıştı. İçinde yavrumun en sevdiği oyuncakları ve suluğu vardı. Ebebekten almıştık galaxy travel sistem. Elinde böyle araba olup vermek isteyen uygun satmak isteyen var mı