Dry_cn Momda yasaktı burda yeniyim ayrıca ben 5 numara demedim kızım daha 2 kullanıyor kaldı ki post sahibi kaç kullanıyor onu da bilmiyoruz , ben bahsettiğim fiyata 2 aldım ve Primayla arasında yarı yarıya fark var salladığım bir şey yok yani kalkıp 5 no kaçmış 4 no kaçmış diye bakmıyorum