Yesodiyorlar Minikbebekuraz oha bende eskişehirliyim 😂😂😂 bende 2019 da yaptırdım 😂 üniversiteye gidiyordum kütahyaya o sıralar okuldaki hocalarım kütahyada ilksin derlerdi 😂
Minikbebekuraz Mariposa evet suyu alınca ağırlaştı duşta :) değişik espriler yapıyorlardı çevremde urgan kafa hiç sepet bağlayıp balkondan sarkıtıp bişeyler aldın mı bakkaldan yok çevirse ip atlayalım 😂
Mariposa SeNaGT ya aslında daha rahat etmek için ☺️ saçım uzun sürekli toplama derdi yok yapma derdin yok yıka çık hava sıcak hemen kurur diye düşünüyorum bi de kendi saçıma ek saç ekletmicem öyle oldu mu fön de kullanabilicem
Yesodiyorlar Minikbebekuraz evet burda doğdum büyüdüm hala burdayım emekte oturuyorum 😂 siz buradamısınız hala 😂
Minikbebekuraz Yesodiyorlar evet bende öyle kanal 26 nın oradaydım bende şimdi uluönderdeyim 😂evlenince
Yesodiyorlar Minikbebekuraz bende alanönünde oturuyordum evlenince buralara çıktım geldim uluönderde oturdu annem 2 sene çok seviyorum orayı 😂
Minikbebekuraz Yesodiyorlar mutlu oldum haha Eskişehir’den biri denk gelince 😂 evet buralar güzel hep çalışan kesim 26 nın oralar çok çingene dolu çocuk büyümezdi oralarda
Yesodiyorlar Minikbebekuraz bende gözlerim ışıldıyor biri eskişehir deyince 😂😂 annem ilk ayrıldığı dönemler gaffar okanda oturmuştu çok sıkıntılı cidden oralar ya bende emeği hiç sevmiyorum o taraflara gelmek istiyorum evimi seviyorum ama mahalle sorunlu. İnşallah gelirim o taraflara içime sinen bir ev bulabilirsem 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mariposa bebitonunannesi_ ahaha ne güzel şanslısınız 😁 ben afro dalga yada örgü ikisinden birini yaptiricam örgü için memnun Kalan kesim ağırlıkta bakalım…
Minikbebekuraz Yesodiyorlar emekte evler çok güzel ama bana çok uzak geliyo oralar :) inşallah gönlünüzce olsun
Yesodiyorlar Minikbebekuraz evet evler çok güzel ama malesef uzak motorla iniyoruz çarşıya ama kışın asille motora binemem çok riskli burda park arayışlarına girdim bakalım 😂 çok teşekkür ederim ♥️
Minikbebekuraz Yesodiyorlar çok havalı durur motor bebek 😂 ama Allah korusun kışın zor olur kayar yollar
Mariposa Ceyda_48 çok güzel değil mi görüntü ya.. orgu yaptırırsam bende aralara beyaz ekletmek istiyorum.. :)
Yesodiyorlar Minikbebekuraz kanguruyla biniyoruz kendini gömüyor içeri uyuyor sadece bacakları görünüyor 😂😂😂 evet kışın hiç güvenmiyorum artık parkta bahçede koşturucaz mecbur bebek arabası bile kışın korkutuyor beni kayar eder diye
Ucansupurge Mariposa Ben 2 kez yaptirmisgim üniversitedeyken toplamda 6 ay kullandım mukemmel rahatlik. Kendi saclarim kivircik ugrasmak zor geliyordu. İlk yaptirdiginda kasinti, batma ve bas ağrısı oluyor zamanla geciyor.
Mariposa Ucansupurge baya kullanmışsınız ne güzel peki sonrasında saçlarda yıpranma oluyor mu? Yoksa eskisi gibi canlı mı kalıyor