Ysmndnz_ kardeşim geçmiş olsun çok üzüldüm. Seni çok iyi anlıyorum, anlatacaklarım inşallah seni üzmez. Babamda 2 buçuk yıl önce akciğer kanseri teşhisi aldı. 6-7 ay ağrı çekti doktora gitti bulamadılar en son beyin cerrahına götürdüm o şüphelendi sonra onkologlar vs derken 4. Evre olduğunu öğrendik. Direkt sigarayı bıraktırdık çok zor oldu. Kemoterapi başlandı ve radyoterapi. Babam dinçti, arabayla kendisi gidip geliyordu özelde tedavi görüyorduk ama ücretsizdi tedavi. kemoterapi onu zamanla rahatsız ediyordu. Tam da korona dönemiydi. Kan değerlerinin sürekli kontrol edilmesi gerekiyordu ilaç yarı yarıya veriliyordu. Bir keresinde doktoru tam vereceğim kaldırabilir dedi. Halbuki kan değerleri 2-3 hafta düşük gelmiş. Doktor buna rağmen kemoterapi verdi ve babam halsizleşti. Perşembe kemo aldı cumartesi ağzından kan gelmeye başladı. Koltuktan kalkamıyordu babam aşırı halsizdi. Yatıyordu sürekli. Tamam son evreydi bekliyorduk ama iyileşme de bekliyorduk tedavi oluyordu çünkü. Devlet hastanesine gittik bişey yapamadılar yine özele gittik acilden giriş yaptık. Kanamayı durduramadılar, 2-3 gün durdurmaya çalıştılar oksijen veriyorlardı seviye düşüktü. Salı günü yoğun bakıma aldılar test yapmışlar korona çıkmış. 1 hafta sonra kalbi durdu, vefat etti. Ciğerimiz yandı. Öyle kötü şeyler duyduk ki doktorlardan tedavi sürecinde kendimizi hazırlıyorduk ama ölüm işte bir se baban olunca.. yokluğu çok zor.. Şimdi kız kardeşimle konuşuyoruz keşke sigarayı dahi bıraktırmasaydık belki o moral olurdu veya kemo aldırmasaydık istediğini yiyip içseydi de son aylarını güzel geçirseydi diyoruz. Şubatta teşhis aldı mayısta vefat etti. Ağrıları Eylül gibi başlamıştı sanırım. Doktorlar 12 ay diyordu en fazla ağlıyordum hep 3 ay sonra öleceğini bilemeden… babamın da kemiklerine sıçramıştı karaciğerine vs.. bunları neden anlattım seni üzmek için değil mutlaka bir ontoloji doktoruna gösterin, belki immünoterapi belki gen testi uygun gelir. Vakit kaybetmeyin zaman aleyhinize işliyor. Doktorla konuştuktan sonra oturun ailecek ne yapacağınıza karar verin. İnsan sudan çıkmış balığa dönüyor. Muhakkak iyi bir doktor bulun, ben hala onkoloji doktorumuza kızıyorum kan değerlerine rağmen kemo verdiği için, ihmali için. Vakit kaybetmeyin gerekirse özel hastaneye götürün, devlet hastanesinde onkoloji doktorundan randevu arayın. Babanızın moralini yüksek tutmaya bakın, moral çok önemli. Benim babam çok üzülüyordu hep ağlıyordu kurban olduğum, siz hep yanınızda olduğunuzu belli edin. Allahım acil şifalar versin sağlık versin güzel günleriniz olsun birlikte