Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 ay önce öğrendik akciğer kanseri teşhisi konuldu yaklaşık 6 veya 7 aydır süren boyun ve omuz ağrısı vardı fakat babam çok üzerinde durmadı ağrı kesici kas gevşetici ve egzersizle agrıları bastırdı ve hastaneye gitmedi maalesef . Bayramdan 2 hafta önce fenalaştı kolunu kullanamamaya başladı acil memleketten istanbula getirdim yaklaşık 2 ay boyunca çeşitli testler ordan oraya şurdan buraya gönderdiler şunu çektirin bunu çektirin yok rapor çıkması falan derken tam 2 ay sonrası teşhisi konuldu tabi 2 ay az bir süre değil kanser için maalesef hastalık bütün omurgasını sardı sağ kolunun kemiğini de yedi 10 gün boyunca her gün Işın tedavisi aldı yani çektiği acıları onunla çektiğimiz acının tarifi yok maalesef Allah kimsenin başına vermesin . Geçen hafta ilk doz kemoterapi aldı zaten ne olduysa o günden sonra oldu babam elden ayaktan düştü artık hiç kalkamıyor oturamıyor başını bile tutamıyor 4 gündür hiç birşey yemiyor su bile içmiyor artık ağrılarını bile hissetmiyor o kadar acı çekti ki bu hastalığı deneyimlemiş arkadaşlara sormak istiyorum babam kanserden değil bu gidişle susuzluktan ve isalden ölecek hastaneye yatırmak istiyorum en azından sıvı desteği verilmesi için fakat hastaneye yatırmıyorlar ne yapmam lazım ne yapsam yatırırlar hastaneye doluluk var diyorlar almıyorlar ölsün diye bıraktılar babamı resmen . Ambulans çağırsam yatış alırlar mı acaba bu arada 1 ayda tam 20 kg verdi Şuan sadece kemikleri görünüyor 😔😔😔