rosegirl Merhabalar. Bizim doktorumuz 5. Ayda kan testi yapıp Sidefer verdi. Sidefer verme sebebini de dişleri boyamadıgi için veriyorum dedi bu dönemde dişlerde baslayabildigi için. 2 ay kullanımdan sonra tekrar kan testi yapıp bakıcaz ona gore doz ayarlama yapılacak yada bırakacağız. Çok düşük olmasa da biraz düşük çıktı bizde. Sebebi de anneler yüzünden dedi. Türkiye de anneler anemiler çoğunlukla yani demir eksikliği var bu yüzden sütten geçen yeterli olmuyor dedi. Ek gıdaya geçince belki yiyeceklerle de takviye yaparız da demir ilacını keseriz. Bebeğim hiç sevmedi ilacı içiyor ama çıkarmaya çalışıyor hep :)