aysinyilmaz bizde 4 ay 12 günlüğüz sürekli kucağımda durmak ve oturmak istiyor bezini değiştirmek için yatırdığım da sırtı yere değer değmez ağlıyor konuşuyorum onun sesini bastıracak şekilde gülerek şarkı söylüyorum öyle susuyor, yani genel olarak bu dönemde herkes böyle problemler yaşıyor kimi hafif atlatırken kimisi çok ağır geçiriyor. Size tavsiyem sürekli dışarı çıkarın ben gerçekten çözümü böyle buldum. Dışarda evde uyuduğu gibi derin ve uzun uyumuyor evet ama en azından ağlama krizlerine de girmiyor etraftaki şeyler dikkatini çekiyor biraz mızırdansa kucağımıza alıyoruz ayakta etrafa bakıyor şaşkın şaşkın ve eve gelince daha sakin olup yorulup uyuyor. Ve unutmayın bu günler de geçecek ve biz bu zamanlarını özleyip resimlerine bakacağız 🥹 bolca sabır diliyorum 🙏🏼