Araştırdım bendr. Atak dönemiymiş. 19. Hafta civarları. Bebeğim şuan tam 19 haftanın içinde. Ciddi manada mememe yapışık vaziyette yaşıyoruz. Yattığım yerden emzirerek uyuyo artık başka türlü kesnkle uyumuyor. Uyuduğunda da gece boyu devamlı hareketli sık uyanıyor ve ağlayarak uyanıyor. Ki bizim gece uykularımız güzeldi yani. Normalde emzirdikten sonra aakin sakin ya meme de uyurdu, uyuyamasa bile kucağımda pışpışla uyurdu. Şuan kucağıma aldığımda her tarafımı emiyo ağlıyo bağırıyo. Akşamları banyo sonrası yarım aaat içinde uyurduk. Şuan 2saat aralıksız uğraşıyorum gönlünü hoş etmek için. Eskiden akşam olsa da uyusa da ben de şöyle keyif yapsam diye iple çekersim, şuan akşam yakşlaşınca kara kara düşünğyorum acaba kaç saatte uyuyacak hugğn, nasıl uyuyacak, psikolojim kaldıracakmı falan diye. İnşallah geçiyodur. Ve bu huylar inşallah kalıcı olmaz😔😔😔