[silindi]
Canım takma konuşma bence gerçekten çocuktan çocuğa değişen birşey ben anladım kızım 29 aylık şuan çok fazla cümle kuramıyor yeni yeni açılmaya başladı dili diyebilirim yani ay ay daha iyiye gidiyor ben ilk renklerle sayılarla başladım meyveler tek tek destek oldum sizde onu teşvik edin kızım önceden karşılık vermezdi sonradan gülüp anlamaya başladı dilide dönünce tekrar etmeye başladı bol bol destekleyin dışarı çıkınca meselaa aa kızım bak yeşil ağaçlar kuşlar cik cik cik köpek hav hav kedi miyav miyav derim güler oda söyler bşrde eşim internetten araştırıp dikkati güçlendirme seti kitapları almış orda bolca resimler var onları öğretiyorum kelimeleri öğrenmesine yardımcı oluyor bol bol tekrar edin ablamın kızı mesela 2 buçuk yaşında birden konuşmaya başladı illaki konuşacaklar👋