[silindi] arkadaşımın oğlu 3,5 yaşına kadar ağzından tek kelime çıkmadı doktora götürdü sıkıntı yok dediler 3,5 yaşında bir konuşmaya başladı o kadar düzgün cümleler kuruyorsu ki resmen biriktirmiş bir konuştu tam konuştu. Sıkmayın canınızı doktor sıkıntı yok dediyse geç konuşacaktır.