Sütünü sağ az çıkıyorsa yetmiyodur buda yanlış.. süt bir süre sonra terbiye olur bebeğe yeterli miktarda üretir göğüslerin yumuşaması yada sağınca sütün az gelmesi yetersizlik göstergesi değildir (bazı durumlar hariç ben genel konuşuyorum) bebeğimin vakumu makinadan daha güçlüdür emin olun daha fazla emiyor 🤗