35lavanta Okadar çok şey okuyorum ki burda en çok gözüme takılanı yazmak istedim çünkü inatla savunuluyor birde üstüne aşağlayıcı küçümseyici cümleler kullanılıyor.. Aslında bu konuyu dingörevlisi hocamız çok güzel bir anlatımla milyonkere anlatıp yazsada belliki her kesime denk gelmemiş ben onun kadar güzel yazamam kabaca yazıcam sizde fark ettiğiniz ve doğruluğundan emin olduğunuz yanlışları yazın lütfen 🤗 📍40 bitmeden ilişkiye girmek dinimizce haramdır,yasaktır vs.. Arkadaşlar böyle birşey yok kanamanız 10.günde bitebilir 20. Günde hangi gün biterse abdestinizi alıp ilişkiye girebilirsiniz bu dini boyutundaki gerçek lütfen artık bunu öğrenelim kimseyide yanlış bilgilendirip birde üstüne bir ton laf saymayalım 🙄 Not📍📍 Sağlık açısından en güzeli 40 çıkmasını beklemek hatta kontrole gidip muayene olup ondan sonra birliktelik yaşamaktır..
Peliina 35lavanta Yinede doktorlara yani “tıpa göre” kırktan önce olması sağlıksız bulunur. Dipnot geçeyim. ☺️
Ucansupurge 35lavanta Cok haklısınız ezbere bilgi ile herkes herkesi lincliyor. Dinimizce yasak değil fakat sagliksal açıdan sakıncalı
Mooms 35lavanta Valla doğrusunu yanlışını geçiyorum da doğum sonrası kanaması 10. Günde bitip ilişkiye girecek hali olanları tebrik ederim ne diyim 😂
Azraada58 35lavanta valla cocuktan fırsat bulup düşünenlerin durumu bu ben yorgunluktan gözümü acamıyodum ki eşimde benimle beraberdi 40 dolup hemen ilişki düşünenleri tebrik ederim 🙂
35lavanta Peliina Tabikide öyle ben o detayı yazmadım zaten dini boyutu diyede belirttim çünkü insanlar sadece buna takılı kalmışlar 🙄 Bence en sağlıklısı kontrole gidip ondan sonra birlikte olmak
35lavanta Ucansupurge Dip notuda ekledim şimdi sırf bunu yazmadım diye bi ton laf edebilecek kişi sayısı fazla 🙄😅😅
35lavanta Mooms Ya ben bunada katılmıyorum o tarz postlara bu tarz yorumlarda çok geliyor insana hemen kudurukmusun aklın fikrin ordamı tarzı küçümseyici şeyler yazıyorlar.. Herkesin hayatı yaşadığı zoru kendine 🤗
nolmuskine Azraada58 bence herkesin kendi hayatı kendinedir :) biz eşimle birbirimize çok düşkünüz eşim gün saymıştı . 40 kontrolüne benle beraber gelmişti 😂
GunesPera Kucağına alırsan kucağa alışır ! En karşı olduğum cümlesine bu, çünkü bence tam tersi beneğin annesine ihtiyacı var. O sıcaklığı, kokuyu duyması gerekiyor.
35lavanta GunesPera Bende sizin gibi düşünüyorum evet ilerleyen zamanlarda yorucu oluyormu oluyor buda bir gerçek ama ben şu gerçeğe daha odaklı yaşadım bu süreç en fazla 2 yıl sürüyor daha sonra istesekte hep kucakta olmuyorlar ve bu günler asla geri gelmeyecek tadını çıkarmak doya doya kucaklaşıp sarılmak lazım ❤️
Mooms 35lavanta Ben kuduruklar mı diye yazmadım farkettiyseniz ki hali olanları tebrik ederim dedim 😂 çünkü ben kendim 10.günde anca yürüyordum 😅
35lavanta Mooms Peki ben siz dediniz mi dedim? Bu tarz yorumlar çok geliyor insanlara o tarz şeylerde YAZIYORLAR mı dedim? Keşke daha dikkatli okusaydınız üstünüze alınacağınız bir durum yoktu
Mooms 35lavanta Benim yorumumun altına “bu tarz yorumlar da çok geliyor insana hemen kuduruk musun aklın fikrin ordamı tarzı küçümseyici şeyler yazıyorlar.” Yazmışsınız. Yani benim yorumumu da bu tarz yorumlar kategorisine sokmuşsunuz o yüzden. Bence siz önce kendi yazdığınızı okuyun ☺️
35lavanta Mooms Bu tarz yorumlar geliyor birde üstüne kuduruk diyenler bile oluyor diye daha detaylı yazamadığım için kusura bakmayın ama detay vermeden de bunu demek istediğim bariz belli oluyor yazdığımda bence 😊
Mooms 35lavanta Bence şimdi daha anlaşılır oldu 😊 Benim de demek istediğim doğum sonrası ağrı acı, uykusuzluk, yorgunluk bunları hemen aşıp o gücü bulanları tebrik etmekti. Yoksa doğrusu yanlışı kişiye kalmış bir şey tabi ki ben orasına karışmam 😂