hayatg canım emziriyor yada mama veriyorsan fark etmez sütunde mamada da laktoz var bebeğe gaz yapıyor bazı bebeklerin laktoz direnci oluyor arkadasimin bebeği dokuz aylikken rahatladı laktoz direnci varmis relektaz damla var emzirmeden ya da mamadan önce bebeğe bir damla ver bir iki güne rahatlar sende gaz yapan yiyecekler tüketme bize kolik olacak demişti doktor uykusuz geceler ağlama krizleri olur diye biogaia probiyotik verdi ağlamayan çocuk yırttı kendini ağır geldi sancı yaptı oğluma ben relektaz damla kullandım ne ağlama ne gaz sancısı olmadı çok rahat aylar geçirdik birde neoclc diye bitkisel şurup verdi doktor uyku yapıyor diye üç dört sefer kullandım deneyebilirsin alttan üstten gazı çıkartıyor sağlıkla büyütmek nasip olsun