Oğlum 2 ay 27 günlük, her gün aralıksız kriz tutuyor, akşam 7de başlıyor gece 11 12ye kadar aralıksız ağlıyor ne yaparsam yapayım hiçbir şekilde susmuyor altı temiz, karnı tok, gazı yok ama sanki bir sıkıntısı varmış gibi ağlıyor, artık binadaki komşular bu çocuk niye bu kadar çok ağlıyor diyorlar, ben çocuğumun bu sıkıntısıyla zaten zor baş ediyorum birde beni gören senin çocuğun çok ağlıyor diyorlar, artık o kadar çok yoruluyorum ki hiçbir şekilde bir çözüm bulamıyorum, bebeğimi o şekilde görmek beni çok üzüyor ve yıpratıyor, bebeğim ağlıyor ama ben çözüm bulamıyorum başına böyle bir şey gelen var mı, ben bebeğime şunu yaptım iyi geldi diyebileceğiniz bir şey, her türlü öneriye açığım