Balbocegiiiiii Cheonsa35 ceviz kadar oldu mu vallahi ağiatmama ya çalıstık hep zamanla kendiliğinden geçti gaz damlası verin içine bastırınca giriyosa bişe olmaz
Cheonsa35 Balbocegiiiiii Ceviz kadar olmadı ama her geçen gün büyüyor ve evet elimizle bastırınca giriyor çekince yine aynı garip bir ses çıkıyor basınca da. Gaz damlası kullanıyoruz ona rağmen ağlıyor sürekli çıkartmaya çalışıyoruz hep çıkarıcam derken kusuyo böyle bi kısır döngü i içine girdik
Balbocegiiiiii Cheonsa35 aynı benimkide öyleydi büyür o zaman gitgide bence korkmayın içine girip cıkıyosa kaç aylıktı
Cheonsa35 İnşallah geçer öyleyse biraz olsun içimi rahatlattınız geçtiğini söyleyince. 2 aylık oldu tabi biraz da erken doğum olmuştu