Unicorn67 yemin ederim göbekten öylr çekmişim ki derbeder olmuştım baktıkça içim gidiyordu mor ceviz büyüklüğünde bir fıtık oldu ama bir ton doktora gösterdik hepsi bişe olmaz düzelexwk dedi kendi kendine düzeldi 4. Ayda doğuştan yırtıkmış kaslar ordan bağırsak fırtladı ıkınmaktan ağlamaktan