Srpapatya Buseipek1801 ilk başlarda bende bim bezi kullanırdım gayet memnundum pişik sızdırma.oazdi ama şu an bim bezide oldukça pahalı ben indirim kovaliyorum daha uyguna geliyo
HaticeKlm Ben sleppy, baby turco, goon mavi renk olanından aldım pişik yapmıyor goon biraz sert geldi bezi bebem natural de güzel ama kokusu kullandıkları göre biraz fazla geldi indirimleri takip ediyon indirim olunca alıyon
Betulsark Bi gün hastaneye giderken çantayı unutmuşuz nasıl olduysa bizde doktora gidelim direk eve gideriz dedik Buda altını doldurdu mu yanında bim vardı hemen ordan bi paket aldık o an değiştirdim ve paketide sonuna kadar bitirdim ve şaşırtıcı bir şekilde iyi yani sızdırmıyor ne kaka ne cis sadece biraz fazla ıslak kalıyor ve fazla koku geçiriyor ama bi sefer fazla değiştirirsiniz sıkıntı olmaz ben hem Prima kullandım ama artık çok pahalı Almanya’dan stok getirmiştim 2 ay yetti bitti bu bimde bitsin e bebeginkini kullancam onuda bi keresinde ebebekte altını değiştirirken oraya koymuslardi denemek için bi tane taktım bi tanede yanıma aldım oda gayet güzel çıktı o daha az koku geçirmişti hatta